Responsabil | SC VALIPLUV, SRL - CIF 25708615 |
Contact | Str. George Cosbuc, nr. 77, jud. 545600, Tarnaveni (Mures) E - mail: office@valipluv.ro - Tel. (+4) 0743 186 908 - http://www.valipluv.ro |
Scop | Managementul și întreținerea site-ului: Managementul si contactul cu utilizatorii; Managementul si răspunsurile la întrebările primite prin intermediul formularului de contact de pe site-ul web al organizatiei. Consecintele faptulului de a nu ne furniza aceste informatii vor fi imposibilitatea de a vă contacta si de a vă da un răspuns la solicitarea dvs., imposibilitatea furnizarii serviciului sau a produsul solicitat. Aveti dreptul de a primi răspunsuri la orice întrebări sau clarificări necesare care pot apărea ca rezultate a folosirii acetui formular. Ne puteti apela, trimite e-mail sau vizita la sediu nostru. |
Temei | Managementul și întreținerea site-ului: consimtământ explicit; interesul legitim al operatorului sau părti terte. Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia datelor cu caracter personal |
Conservare | Managementul și întreținerea site-ului: Pentru o perioadă de 1 an de la ultima confirmare de interes. Păstrăm datele pentru o perioadă de 1 an de la ultima confirmare de interes sau atat timp cat nu solicitati stergerea acestora sau timpul necesar în cazul în care există vreo obligatie legală sau interes legitim în acest sens. |
Destinatari | Managementul și întreținerea site-ului. Nu cedam datele dvs. nimanui, dar putem permite o prelucrare de către terti numai pentru motive tehnice, legale sau de furnizarea a serviciilor. |
Transferuri internationale | Nu efectuam transferuri internationale de date |
Origine | Managementul și întreținerea site-ului Utilizatorii web: Partea interesată sau reprezentantul său legal |
Drepturi | Aveti dreptul de acces la datele dvs., de a le corecta, sterge, limita sau obiecta prelucrarea lor, de a solicita portabilitatea lor, dreptul de a nu fi supuși unei decizii bazate doar pe procesarea automatizata, de a retragere consimtământului sau de a depune o plângere la Autoritatea de Control. Mai multe informatii puteti obtine solicitand Politica noastra de Confidentialitate. |
DETALII ALE POLITICII NOASTRE DE CONFIDENȚIALITATE
1. INFORMAȚII GENERALE
Politica noastra de Confidentialitate si Protectie a Datelor are ca finalitate dezvăluirea conditiile care reglementează colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de către compania noastră pentru a vi se asigura drepturile fundamentale, onoarea si libertatea, toate acestea în conformitate cu reglementările în vigoare asupra protectiei datelor cu caracter personal în Uniunea Europeană si statul membru roman.
În conformitate cu aceste reglementări, trebuie să avem autorizatia si consimtământul dvs. pentru colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal, asa ca, in continuare, va indicam detalii care va sunt de interes în ceea ce priveste modul în care vom efectua aceste procese, cu ce finalitati, cine ar putea avea acces la datele dumneavoastră si care sunt drepturile dumneavoastră.
Din aceste motive, o dată revizuită si citita politica noastră de protectie a datelor, este absolut necesar să o acceptati ca dovadă ca sunteti de acord cu ea.
2. OPERATORUL DE DATE
Cine tratează datele dumneavoastră?
Operatorul de date de date este o persoană fizică sau juridică, publică sau privată sau un organism administrativ care, singur sau împreună cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; sau în cazul în care scopurile si mijloacele de prelucrare sunt stabilite de legislatia Uniunii Europene sau statul membru roman.
În acest caz, datele noastre de identificare ca operator de date sunt: SC VALIPLUV, SRL - CUI 25708615
Cum ne puteți contacta? Adresa birourilor noastre:
Str. George Cosbuc, nr. 77, 545600, Tarnaveni (Mures), România
E-mail: office@valipluv.ro - Telefon: (+4) 0743 186 908
3. MASURI TEHNICE SI ORGANIZATORICE
Ce facem pentru a asigura confidențialitatea datelor dumneavoastră?
Firma noastră adoptă măsuri organizatorice si tehnice necesare pentru a asigura securitatea si confidentialitatea datelor dvs., pentru a preveni alterarea, pierderea sau accesul neautorizat, în functie de tehnologia existenta, natura datelor stocate si riscurile la care sunt expuse.
Printre altele, se numără următoarele măsuri:
4. SCOPUL PRELUCRARII
Cu ce scop tratăm datele dumneavoastră?
Avem nevoie de autorizarea si consimtământul dvs. pentru a colecta si trata informatiile personale, astfel ca, in continuare, vom detalia utilizările si scopurile intentionate.
Managementul și întreținerea site-ului: Managementul si contactul cu utilizatorii; Managementul si răspunsurile la întrebările primite prin intermediul formularului de contact de pe site-ul web al organizatiei. Consecintele faptulului de a nu ne furniza aceste informatii vor fi imposibilitatea de a vă contacta si de a vă da un răspuns la solicitarea dvs., imposibilitatea furnizarii serviciului sau a produsul solicitat. Aveti dreptul de a primi răspunsuri la orice întrebări sau clarificări necesare care pot apărea ca rezultate a folosirii acetui formular. Ne puteti apela, trimite e-mail sau vizita la sediu nostru.
Cât timp păstrăm datele?
Folosim datele personale doar timpul strict necesar pentru a îndeplini scopul mentionat mai sus. Cu exceptia cazului în care există o obligatie legală, termenul prevazut de conservare este urmatorul:
Managementul și întreținerea site-ului: Pentru o perioadă de 1 an de la ultima confirmare de interes. Păstrăm datele pentru o perioadă de 1 an de la ultima confirmare de interes sau atat timp cat nu solicitati stergerea acestora sau timpul necesar în cazul în care există vreo obligatie legală sau interes legitim în acest sens.
5. TEMEI JURIDIC
Care este temeiul juridic prin care prelucram datele dumneavoastră?
Colectarea si prelucrarea datelor poate avea unul sau mai multe temeiuri juridice, care sunt detaliate mai jos:
Managementul și întreținerea site-ului: consimtământ explicit; interesul legitim al operatorului sau părti terte. Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia datelor cu caracter personal.
6. DESTINATARII DATELOR DVS.
Cui ii cedam datele dvs. în Uniunea Europeană?
Uneori, pentru a se conforma obligatiilor noastre legale si angajamentul nostru contractual, ne confruntăm cu obligatia de a ceda unele dintre datele dvs. pentru anumite categorii de destinatari, care precizează mai jos:
Managementul și întreținerea site-ului. Nu cedam datele dvs. nimanui, dar putem permite o prelucrare de către terti numai pentru motive tehnice, legale sau de furnizarea a serviciilor.
Efectuam transferurile internaționale de date în afara Uniunii Europene?
Noi nu efectuam transferuri internationale de date.
7. ORIGINE ȘI TIPURI DE DATE PRELUCRATE
De unde am obținut datele dumneavoastră?
Managementul și întreținerea site-ului
Utilizatorii web: Partea interesată sau reprezentantul său legal
Ce tipuri de datele am obtinut si pe care le prelucram?
Managementul și întreținerea site-ului: Managementul si contactul cu utilizatorii; Managementul si răspunsurile la întrebările primite prin intermediul formularului de contact de pe site-ul web al organizatiei. Consecintele faptulului de a nu ne furniza aceste informatii vor fi imposibilitatea de a vă contacta si de a vă da un răspuns la solicitarea dvs., imposibilitatea furnizarii serviciului sau a produsul solicitat. Aveti dreptul de a primi răspunsuri la orice întrebări sau clarificări necesare care pot apărea ca rezultate a folosirii acetui formular. Ne puteti apela, trimite e-mail sau vizita la sediul nostru.
Utilizatorii web - date de identificare
Numele complet
Localitate
E-mail
Telefon
8. DREPTURI
Care sunt drepturile care va protejează?
Legislatia actuală privind protectia datelor va protejează printr-o serie de drepturi cu privire la prelucrarea datele. Fiecare dintre drepturile sunt unipersonale si netransmisibile, adica, exercitarea lor poate fi solicitate numai de către proprietarul datelor, după verificarea identitătii lui. Aici sunt indicate aceste drepturi:
Aveti dreptul de acces la datele dvs., de a le corecta, sterge, limita sau obiecta prelucrarea lor, de a solicita portabilitatea lor, dreptul de a nu fi supuși unei decizii bazate doar pe procesarea automatizata, de a retragere consimtământului sau de a depune o plângere la Autoritatea de Control.
Cum vă puteți exercita drepturile în ceea ce privește datele dumneavoastră?
Pentru a exercita drepturile enumerate mai sus, ne puteti contacta după cum urmează:
Managementul și întreținerea site-ului
Cum se poate depune o plângere?
In cazul în care considerati că datele nu sunt prelucrate de conformitate cu reglementările în vigoare privind protectia datelor, puteti depune o plângere la Autoritatea de Control, ale cărui detalii de contact enumerate mai jos:
https://www.dataprotection.ro/?page=Plangeri_pagina_principala
9. CONSIMTAMANT SI ACCEPTARE
Acceptarea acestui document indică faptul că ati înteles si acceptati toti termenii politicii noastre de confidentialitate, astfel încât autorizati colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal în acesti termeni. Această acceptare se face prin activarea casutei de verificare si acceptare a Politicii de confidentialitate.